Verzenden en retourneren
Wij doen er alles aan om uw bestelling met de grootste zorg te verwerken en zo snel mogelijk bij u thuis te bezorgen.
Verzendprijzen
De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:
Voor bestellingen tot € 150,- binnen Nederland bedragen de bezorgkosten € 6,95
Voor bestellingen tussen de € 150,- en € 400,- binnen Nederland bedragen de bezorgkosten € 14,99
Voor bestellingen tussen de € 400,- en € 1000,- binnen Nederland bedragen de bezorgkosten € 19,99
Voor bestellingen boven € 1000,- binnen Nederland bedragen de bezorgkosten € 0,00
Hieronder vindt u meer informatie over onze verzendprocedure:
- Verwerkingstijd: Zodra uw bestelling is geplaatst, beginnen wij met de verwerking. Dit duurt doorgaans 1-3 werkdagen.
-
Levertijd: De levertijd kan variëren afhankelijk van het product.
- De meeste producten: Deze worden binnen 2-5 werkdagen na verwerking bij u afgeleverd.
- Bijzondere items: Voor bepaalde producten, zoals handgemaakte producten of items die speciaal worden ingekocht, kan de levertijd oplopen tot 5-12 werkdagen.
Waarom deze levertijd?
Om de beste kwaliteit en unieke producten te kunnen bieden, werken wij samen met diverse gespecialiseerde leveranciers. Sommige producten worden pas na uw bestelling speciaal geproduceerd of verzonden vanuit exclusieve magazijnen. Dit zorgt ervoor dat u altijd het mooiste en meest zorgvuldig geselecteerde artikel ontvangt.
Altijd op de hoogte
Wij houden u uiteraard op de hoogte van de status van uw bestelling. Zodra uw pakket is verzonden, ontvangt u een trackingnummer waarmee u de zending eenvoudig kunt volgen. Heeft u vragen over de levertijd? Onze klantenservice staat klaar om u te helpen.
Bedankt voor uw begrip
Wij waarderen uw geduld en zijn ervan overtuigd dat u uw bestelling met veel plezier zult ontvangen. Kwaliteit en klanttevredenheid staan bij ons voorop. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
Speciale zendingen
Heeft u een meubel gekocht verloopt de levering via onze eigen koeriers van Ted en Martin. Wij zullen een dag van te voren tussen 08.00 uur en 22:00 uur contact met u opnemen wanneer wij de bestelling persoonlijk bij u komen bezorgen.
Artikel 6.
Bedenktijd/retour
Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U dient uw retour ten alle tijden aan ons te melden, u kunt een e-mail naar info@tedenmartin.nl sturen. Dit onder vermelding van uw ordernummer.
U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. De kosten voor retour van u thuis naar Ted en Martin zijn voor eigen rekening. raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@tedenmartin.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Het retouradres is Ted en Martin, Kieftentuin 79, 1689 LL ZWAAG.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Gebruik voor het dichtplakken van de doos transparant of breekbare tape. Gebruik geen duck tape, hier gaat onze originele product verpakking van kapot.
ARTIKEL 16 – UITSLUITINGEN VAN ANNULERING EN RESTITUTIES BIJ UITVERKOOPPRODUCTEN
Algemene uitsluiting van het herroepingsrecht voor uitverkoopproducten:
Producten die in de uitverkoop worden aangeboden kunnen niet worden geannuleerd na de aankoop. Dit betekent dat de consument geen gebruik kan maken van het herroepingsrecht zoals beschreven in Artikel 6.
Restitutie en tegoedbonnen:
In het geval dat de consument niet tevreden is met een uitverkoopproduct, kan het product niet worden geretourneerd voor geldelijke restitutie.
Als alternatief zal de ondernemer een tegoedbon verstrekken die gelijk is aan de waarde van het geretourneerde product. Deze tegoedbon kan worden gebruikt voor toekomstige aankopen bij ons.
Voorwaarden voor het verkrijgen van een tegoedbon:
De consument dient de ondernemer binnen 14 dagen na ontvangst van het uitverkoopproduct op de hoogte te stellen van de wens om een tegoedbon te ontvangen.
Het product moet in de originele staat en verpakking, met alle bijbehorende accessoires, aan de ondernemer worden geretourneerd.
De consument is verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending.
Procedure voor het aanvragen van een tegoedbon:
De consument per e-mail een verzoek indienen bij de ondernemer, met vermelding van de reden voor de retourzending en het ordernummer. De ondernemer zal binnen 14 dagen na ontvangst van het retourverzoek de consument informeren over de goedkeuring en verdere instructies voor de retourzending.
Gebruik van de tegoedbon:
De tegoedbon kan uitsluitend worden gebruikt voor aankopen bij de ondernemer en is niet inwisselbaar voor contant geld. De tegoedbon heeft een geldigheidsduur van één jaar vanaf de datum van uitgifte.
Uitzonderingen op de uitsluiting:
Indien het product beschadigd of defect is bij ontvangst, zal de ondernemer, na beoordeling, de consument de keuze bieden tussen een vervangend product of een cashback.
Discrepantie in beschrijving en afbeelding:
Hoewel de ondernemer streeft naar nauwkeurigheid in de productbeschrijvingen en afbeeldingen, kunnen kleine afwijkingen voorkomen. Dit vormt geen grond voor annulering of terugbetaling, maar kan in aanmerking komen voor een tegoedbon indien significant.
Door het accepteren van deze algemene voorwaarden erkent de consument de bijzondere voorwaarden die van toepassing zijn op uitverkoopproducten en stemt in met het beleid zoals hierboven uiteengezet.
LET OP: Reeds gemonteerde en opgehangen lampen, nemen wij niet retour. Ook handgemaakte producten nemen wij niet retour indien deze defect aankomen.
Beschadigde producten
Indien een product beschadigd bij u wordt afgeleverd door ons dient u ons binnen 2 dagen duidelijke foto's van de ontvangen producten te e-mailen. Wij ontvangen graag foto's van de verpakking en van het beschadigde product. Zodra wij deze foto's hebben ontvangen, zullen wij contact met u opnemen.